دانلود بازی Prototype 2 با لینک مستقیم + کرک
تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
نویسنده : مسعود

          نسخه بلک باکس کامل است
 
                                   بازی Prototype 2
 
Prototype یکی از پرفروش ترین بازی های اکشن دنیا در سال 2009 محصول شرکت Radical Entertainment بود که هم اکنون سری جدید آن ساخته شده است. این بازی نیز ادامه نسخه اول آن می باشد و شما در نقش مامور James Heller، که زن و بچه اش فوت کرده اند ، هستید.سربازی که تنها مانده است.
 
امکانات بازی :
-    برای رها کردن شکل نهایی انهدام های تغییر شکل دهنده آماده شوید. مامور James Heller دارای قدرت جدید و باور نکردنی Tendril (پیچک) می باشد که به شما امکان جا به جایی و از بین بردن ماشین ها و وسایل نقلیه نظامی ، بدام انداختن جانواران آلوده شده و حتی از بین بردن و خرد کردن گروهی دشمنان را به شما می دهد.
-    Prototype 2 دارای قابلیت هایی برای دستکاری شخصیت بازی می باشد که بازیکنان می توانند با استفاده از خلاقیت خود قابلیت های جدیدی به شخصیت بازی اضافه کنند. قابلیت های حرکت سریعتر اجسام بزرگتر، پنجه های تیزتر و حتی قابلیت های استتاری بهتر از نمونه این امکانات هستند.
-    تصویر کنید که دارای قدرت از بین بردن دشمنان با استفاده از یک ضربه صوتی قدرتمند توسط بدن خود هستید! James Heller دارای این قابلیت است و شما می توانید با استفاده از آن هر کسی که جلوی راه شما قرار گیرد را از بینببرید. همچنین می توانید خود را به عنوان یک سرباز، دانشمند و یا هر کس دیگری با جذب خاطراتش و بدست آوردن قابلیت های جدید، جا بزنید.
-    داستان زیبای بازی که در آن James Heller برای از بین بردن شیطان درونش تلاش می کند بسیار زیبا نوشته شده. شیطان درون او Alex Mercer نام دارد. Prototype 2 به همین دلیل لقب "حادثه" بازی های ویدئویی سال 2012 را از آن خود کرده است.
-    با استفاده از تکنولوژی بی همتای موتور Titanium 2.0 محصول شرکت Radical ، Prototype 2 یک بازی اکشن با دنیایی باز می باشد که بازیکنان تجربه ای جدید را در آن خواهند داشت.
-    نیویورک در این بازی همان شهر قدیمی و مشهور گذشته نمی باشد... اینجا New York Zero نام دارد. این شهر به 3 منطقه تقسیم شده است. از منطقه سبز که کاملا نظامی می باشد، منطقه زرد که مکانی برای زندگی پناهنده ها و بسیار شلوغ بوده و در نهایت منطقه قرمز که منطقه جنگی است.

 

صاویری از بازی:

بازی Prototype 2

بازی Prototype 2

بازی Prototype 2

بازی Prototype 2

بازی Prototype 2

بازی Prototype 2

بازی Prototype 2


حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Quad Core 2.3 GHz
RAM: 1 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7
VGA: graphic card 1 GB GeForce GTX 460 or better
HDD: 12 GB HDD
OS: Windows XP(SP2)/Vista/7

دانلود پارتهای 1گیگابایتی:

دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم

دانلود پارت سوم

دانلود پارت جهارم

دانلود پارت پنجم

 

 حجم بازی:4.5 GB

 

. پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه  Winrar استخراج نمایید.
2. بر روی Setup.exe کلیک کرده و بازی را نصب نمایید
3. بازی را از صفحه دسکتاپ اجرا کنید

 رمز: www.p30day.com

توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

با تشکر از سایت:p30day

مدیر وبلاگ:مسعود

مشکلات بازی......در نظرات

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی و دانلود بازی رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/6/30 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09152807983 با تشکر از مدیریت سایت :MMB
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 60031
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

.

دریافت کد آمارگیر سایت

مشاهده کامل آمار